Westlife - Uptown girl

Hejsan

Idag är en sådan där oturs dag som driver mig till vansinne eftersom den bara jävlas med mig, gör mig irriterad.
Inatt så kraschade min dator, hälften av mitt arbete försvann men "som tur va" var hälften kvar.
Imorse kom jag på att mina nya älskade Uggs var kvar på dansforum, jag lovar att de säkert är kvar där men det är resan dit och tillbaka som kommer ta sådan tid.
Sen så trampar jag rakt ner i en vattenpöl när jag klivetr ut ur bilen, men det läcker inte in helt utan bara lite, så det blir sådär lagom kallt å fuktigt i skon.

Massa sånt, som gör att min dag bara blir pannkaka. Jag är också stressad som ett ufo då jag tydligen gjort fel på min Dramaturgiska filmanalys som jag gjorde inatt, jag hade skrivit ett helt A4 och inte ens kommit halvvägs och tydligen ska vi ha 300-600 ord... fan fan fan (Ännu ett tydligt exempel på att någon vill mig ont, eftersom jag kämpat i onödan och nu måste skriva om hela innan klockan kvart över ett idag)
Jag är inte heller klar med historian och nu fick jag precis veta att vi ska göra ett helt arbete om Nervsystemet, jag fick ryggmärgen med Jakob, skönt! Plus att igår fick vi ett arbete om Julen och nästa vecka har vi muntlig och skriftligt nationellt prov i engelska. Död, död och återigen DÖ!

Nu ska jag jobba vidare men först: Visst ni att impluser såsom om man lägger en hand på en varm platta inte är en reaktion från hjärnan utan ryggmärgens nervsystem som reagerar innan hjärnan ens uppfattat vad som hänt.
Nej det visste ni inte, för man lär sig något nytt varje dag! T.ex Idag lärde jag mig Indianen, Spöket och några andra rolig grejer man kan pyssla med nu höstmörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0