Ne-Yo - Because of you

Sen och stress-middag ikväll, nästan natt.
Imorgon gäller det, matteprovet - som jag inte riktigt ser fram emot. Men det är bara bita ihop och försöka fokusera, för det är just det som är mitt problem. Jag kanske kan allting innan ett prov, men när jag väl sitter där så smälter allt bort och kvar finns bara ett litet surrand ljud i mina öron och hjärna.
 
Vill ni veta något äckligt? Jag hade en tekopp för några dagar sedan som stått i mitt rum i max en vecka. Redan låg det ett tjockt lager av mögel, och när jag började röra runt med skeden så kom det upp en substans som liknade riktigt gult/grönt snor. Och som grädden på moset så var det en massa massa damm, svarta luddbitar på de såkallade snoret. Så tips - lämna aldrig något värdefullt i mitt rum, vare sig det är te eller någoting annat för man vet aldrig hur det kommer komma tillbaka till dig. Flytande, eller kanske fast?

Nu blir det återigen några tal innehållande P-Q formeln, faktorer och andra onödiga matte-prylar som man egentligen inte behöver kunna. Ciao Bitches 


Kommentarer
Postat av: dixon

du kommer fixa matteprovet galant skall du se, just take a deep breath!

2008-10-14 @ 22:56:41
Postat av: emma

du e ÄCKLIIII

2008-10-15 @ 15:02:57
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0