Queen - Who wants to live forever?

Det blev inte något plugg alls igår, vilken mytar jag är. Istället så pratade jag 8 ½ timme i telefon med Alex. Klockan halv fem på morgonen la vi på, och jag skulle då få sova 2½ timme innan jag skulle upp för att plugga franska. Men jag sov till åtta och sprang iväg till skolan, utan att ha pluggat och med en halv drucken kaffe i handen och 3 kanelbullar i magen. Jag satsade på socker och koffein kicken. Under första lektionen åt jag en hel Dextro och lyckades helt okej med provet. Sen blev det två sandwich kex istället för lunch, väldigt smart. Tillslut drack jag en halv liter CocaCola, för jag kände tröttheten komma krypande.
Sen blev vi iallafall interjuvade av Gp. Så nu ska jag, Linda och Sofia vara med i Gp igen. Kolla in oss imorgon! Vi pratar om våldtäckterna som har skett här i Mölndal, och vad vi tycker om det osv. Så jävla läskigt måste jag säga.
Men så tog en fotograf massa bilder, oh herregud vad jag hoppas att bilderna är i svartvitt.
Sen gick jag och Linda och fikade, då slutade plötsligt min sockerkick verka och nu sitter jag här, mår illa som fan och ser ut som en zomibe. Skippade baletten också, kan inte heller bestämma om jag ska dansa street. Jag tror jag kommer göra det, typiskt mig.
Vet du vad? Vet du vad? Jag ska redovisa imorgon, om en betydelsefull person. Jag har inte börjat, vet inte ens vem jag ska skriva om men jag tror dock det blir systern, men vi ska bli filmade. Alltså ska jag få se mig själv hur jag ser ut när jag pratar och redovisar, usch. Men det värsta är att jag kommer få höra mig själv, jag kommer säkert stamma en massa, samt säga Ööh! I varanan mening. Plågsam död säger jag bara.

Nu ska jag ta en powernap.

Kommentarer
Postat av: emma

nejmenva?? ska du vara med i gp igen? lova att du sparar artikeln, vill läsa den sen! men usch vad hemskt.. massa våldtäckter i mölndal? har det skett flera den här veckan elr vad?



btw om du har en sväng in på monki, SNÄLLA kolla tröjan. och om du har en sväng in på gina, SNÄLLA kolla lacktights. och om de finns, SNÄLLA köp dem! du får pengar när du kommer ner och hälsar på mig (vilket är väldigt snart!!) jag lovar

2008-10-07 @ 00:29:29
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0