Shwayze - Corona Lime

Jag har varit pank sen 20 dagar tillbaka - och bara sådär har man tjänat ihop en del pengar. Tyvärr kommer det gå åt till ett par Uggs och annat smått och gott. Samt till PartyParty i helgen men på måndag får jag ytterligare en massa, massa pengar för att shoppa, festa och fika i Paris, jag är en sådan bortskämd unge... eller inte!

Folk har ofta sagt till mig att jag är bortskämd. Jag bor i ett stort hus, har mycket moderna, fina prylar, biorum, sommarstuga, båt osv. Men till mitt försvar så är allt mammas och pappas. Jag får som resten av er "dödliga" människor leva på  mitt ynka studiebidrag och försöka fördela så att jag har råd med ännu ett par onödiga med gudomliga skor, ett par ursnygga jeans och sen så klart - fika, bio, småpengar till cafét, fester och bussbiljetter.

Visst så kan jag erkänna, jag reser mycket men det är väl knappast mitt fel? Och inte heller gör det mig egentligen så jävla bortskämd. Jag är fan i mig lika fattig som ni är, om inte värre eftersom jag aldrig kan hålla koll på mina pengar, typiskt!

Nu ska jag bege mig till tv-rummet med min engelska bok och Satc!
Love to all bitches and hoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0