Miley Cyrus - Seven things

Jag sitter här med mina älskade hjärtformade solglasägon, stor halsduk, hood, lös t-shirt och leggins och som pricken över i:t har jag fårtofflor, ute på min balkong i solen.
Bredvid mig finns det en härlig Kaffe Latte och tja, två halvuppätna mackor. Jag äter inte kanter på mackor, inte ens på knäckebröd. Det är inget ticks, som många tror, utan jag tycker helt enkelt kanten inte är god. Pinsamt nog så älskar jag kanten på en pizza, mums! Ooh, vore det inte gott med en stor fett pizza nu?
I alla fall så ska jag bara springa in och ta en bit av mammas nybakade äppelkaka för att fira att jag idag har ätit frukost!
Jag hade en riktigt skön dag igår, med Sex and the CIty, sen Rikard och till sist middag bort hos våra "grannar". Där slutade med att jag och Anna somnade i varsin fåtölj framför vänner. Ett perfekt slut på en härlig dag.
Klockan är halv fyra och egentligen borde jag stå på huvudet nu och snurra men jag vaknade klockan kvart i tre och hade inte ens chans att hinna... Oh herregud vilken god kaka!!! Har aldrig smakat godare, nu är jag riktigt nöjd.
Det här blev min tjockis helg och visst har man lite dåligt samvete över att man bara käkat och druckit onyttigt samt ingen träning men give me a break, jag kan inte alltid vara duktigast eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0