Britney Spears - Womanizer

Nu sitter jag i sängen och har en starbucks Coffe Latte bredvid mig.

Det är ju det som är det bästa med Paris. Jag hade sovit en-två timmar och var utvilad och uttråkad, så jag drog på mig Uggs och halsduk, gick till Metron och åkte till Montparnass och närmasta Starbucks och köpte en stor kaffe.
Men det värsta är att vid varje tunnelbannstation så finns det typ tjugo olika utgångar. Tror ni jag någonsin väljer rätt? Nej, så idag fick jag gå i regnet i 10 minuter för att jag kom helt fel.
Sen gick jag till en liten sprit butik och köpte öl för 40 kr, 6 st Heineken. Det är ju INGET!
Jag älskar detta land.

Mamma och pappa anlände igår kväll men då var vi ute och hade det skoj så vi träffade dem först idag och käkade lyx frukost, lunch och middag. Är nu proppmätt.

Nu ska jag fortsätta min förfest innan vi ska till en klubb för unga studerande från överallt i världen.

Skål och Sup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0