Maroon 5 - This Love

Mmm... nu är jag mätt och belåten.

Idag har varit en sådan underbart bra dag. Vaknar klockan halv två, utsövd efter en lång och skön natt. Tar en liten dusch innan jag byter om och drar till dansen. Jag började med en break lektion och idag, efter ungefär 5 lektioner, klarade jag en freeze. Jag är mycket stolt över mig själv måste jag säga, tycker att ni också kan vara det. Sen blev det Crumping och shit vad det är härligt att få dampa loss lite. Stampa i golvet så hårt man kan, kasta med armarna och bara bli av med all ilska.
Iallafall så ska jag dansa balett imorgon, haha vilken syn. Det trodde ni inte om mig? Att jag både kan breaka / snurra på huvudet och dansa balett / göra graciösa piruetter. Men nu ljuger jag för det kan jag inte, jag är sämst i båda men jag har ändå riktigt roligt.
Imorgon ska jag även få mina efterlängtade pengar så att jag kan SHOPPA. Grr*
Och så ska jag nog städa Cafét i skolan så kan jag få en biobiljett, vill se Wall-E. Någon som vill se den med mig?

Igår så träffade jag några jag inte träffat på länge. Alex x2. Haha vilken upplevelse måste jag säga.

Nech, nu ska jag äta lite till. En nyttig fruktsallad à la Hanna!

Trudelu sålänge

Kommentarer
Postat av: Tobias

Städa cafét för en biobiljett? Jag förstår inte hur du orkar :O :D

2008-09-28 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0