Regina Spektor - Fidelity

Tjenare.

Det tog mig ca: 20 min innan jag lyckades klura ut hur jag skulle göra men tillslut, tack vare min smarthet, så lyckades jag. Lyckades ta bort alla mina gamla inlägg och nu ska jag börja om på nytt, alla jublar!
Dock blir det väl mer en allmän dagbok än något annat, så nu kan ni, alla min underbara fans, läsa om mitt glamourösa liv som jag lever, i min glamourösa värld.

Så till en början, för er som inte känner mig så bra ska jag ge er lite basinformation:

Jag heter Hanna Uddenberg, går på Fässbergsgymnasiet i tvåan, linje Samhäll/Natur. Oftast trvis jag som fan på skolan, men det går ju lite uppe och ner, ni kommer snart förstå varför!
Jag dansar nästan varje dag och det är det som gör mig som gladast tror jag, egentligen så är det endorfinet jag får men iallafall så blir jag sjuk pigg och glad efter någon/några timmars dans, wow!
Jag älskar kläder, smycken å allt sånt men inget slår Skor.
Är jag glad så köper jag ett par gulliga små ballerina, är jag trött så piggar jap upp mig själv med ett par grymt härliga sneakers, är jag depp så köper jag högklackat och är jag arg, tja... då skriker jag av ilska.
Hanna i ett nötskal liksom.

Jaja, nu ska jag upp och käka en och en annan hamburgare så lovar jag att höra av mig snart. 
Ciaao Bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0