Shwayze - Roamin'

Tjosan, alla ni där ute som sitter och läser det här just nu!!

Tänk att ni precis slösat fem sekunder av ert liv efter att läst klart det här

Haha, nej nu ska jag inte vara taskig mot er och få er att må dåligt över att ni slösar massa tid.
Men det är just så jag känner, tiden bara går och går och jag gör inget vettigt. T.ex idag så sov jag hela förmiddagen, slösade tre timmar på Sagan om Ringen som jag redan sett 2 gånger (9 timmar på en påhittad film) och så låg jag i min säng och läste en bok som jag läst tio gånger innan typ. =/
Ja okej, jag är faktiskt sjuk så då har jag rätt att få göra allt det här.
Det är faktiskt väldigt synd om mig, jag knarkar alvedon, nässpray och halstabletter så lite empati faktiskt. Tycker att någon kan komma hem till mig och baka något, typ kladdkaka eller något annat gott :D
Den som gör det kan få en snorig puss av mig haha, så lockande det låter.

I alla fall så visade det sig att hamburgarna skulle göras först och att det var min uppgift. Jag säger bara en grej att jag och kök inte går ihop. Antingen slutar det i katastrof då det antingen slutar med att jag bränt halva kroppen och maten smakar ingenting eller så blir det av ren tur riktigt gott... beror på vilken sida Gud står på den dagen.
Åter tillbaka till mina hamburgare, det blev en lycka. Grr vad stolt jag är över mig själv!
Nu måste jag plugga för jag ska tydligen till skolan imon, där var det slut på ledigheten, fast jag är ledig på Fredag, gud vad jag ska schteka runt för då kommer syrran ha fått körkort, status!

Ciao
Puss å Kram Skum Banan  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0