Dirty Dancing - Stay Just a Little bit Longer

Efter denna långa dag så unnade jag mig själv en liten tripp till stan och hittade en jacka.
Plus 3 skor som jag inte hade råd att köpa... Jag lider. Allt jag kommer kräva av min nästa pojkvän är ett par skor i månaden. Sen lovar jag att vara den bästa tjejen i världen. Tror dock inte att det finns någon kille som skulle offra sina pengar för ett par skor, om han inte snuskigt rik, typ som Nate i GossipGirl. Hethethet

Hela jag luktar och smakar parfym. Råkade bita av korken på en av mina små parfym flaskor och så flög det parfym på hela tröjan, bordet och min mun. Visst är Guess by Marciano en mycket härlig doft, men inte direkt delicious att dricka.
Tänkte att det kanske var bra att veta, om ni någon gånge skulle få för er att testa.

Imorgon är det Dirty Dancing på schemat. Både på riktigt och filmen. Det är filmkunskap på schemat och Dirty Dancing är en av mina absoluta favoritfilmer så ska bänka mig framför filmen i aulan med popcorn och cola. Sen så blir det dans på kvällen, alltid lika Dirty, iallafall när ingen ser på.

Duschen nästa Ciao

Glömde nästan att säga: Grattis Linnea "Partyhattar och bubblor"!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0