Hungry Eyes

Naturkunskap med Kristian är nog de bästa lektionerna som jag någonsin haft.
Idag fick vi lyssna på våra hjärtslag, mäta pulsen i vila, när vi rör oss eller är stressade och när vi röker.
Alltså så fick vi ligga ner och vila så vi fick lugn puls, springa i trappor och stå på skolgården med "licens" och röka. 
 
Sen blev det en tripp till stan med Dixon och jag fick tag på en mysig stickad tröja, nu när hösten är här. Dock glömde jag köpa Elle som jag sagt att jag ska göra i en vecka nu. Glömska lilla Hanna. Och som gräddet på moset så tänder vi vår första brasa i höst, saknad bara ett par Marshmallows så vora livet perfekt.

Tror jag ska springa ner och köpa några, vira in mig i en filt och dricka te och grilla Marshmallows. Vilken liten myshöna jag blivit känner jag. Det gillar vi

Säg hejdå, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0