Weeping Willows - While I'm Stile Strong

Jag har ont i magen, varför? 

  • Är det för att det gick åt helvete i köket?
  • För att jag har druckit?
  • För att jag är sjuk?
  • Eller är det bara för att jag har en sådan jävla stor klump i magen som trycker ner mig?

Jag vet inte varför, men en sak vet jag och det är att på natten kommer sanningen fram. Då kommer alla känslor man tryckt undan under dagen, förnekat för sig själv och som man inte ens velat tänka på, fram. Är det bara jag som känner så? Är det bara jag som känner mig så ensam och vilsen på natten?


Kommentarer
Postat av: Richard. H

nej, hanna, det är inte bara du.

jag ligger ofta länge och bara stirrar upp i taket och tänker om allt som händer och ska hända. allt hamnar i en enda stor röra av stress, kärlek och tårar. :]<3

2008-09-26 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0