Coldplay - Swallowed in the Sea

Totalt glömt bort bloggen. Vad finns det att säga egentligen som är så pass intressant att folk faktiskt läser den? Inget. Men jag antar att det är lite som en ventilation, mitt sätt att få ut mig tankar, känslor och ord och om någon vill läsa den, varsegod!
Halv ett, valborgsnatten är i full gång. Jag själv kom hem ganska nyligen eftersom jag ska åka till sommarstugan imorgon, för en helhelg med sol, båt och bad. Okej, bad kanske var att ta i så jag får väl säga tådoppning.  
Idag så var jag med Linnea, såg på cortégen och sedan blev det grill och chill med en hel hög människor. Trevligt  men en del var väl lite väl fulla, odrägligt fulla.  Måste dock erkänna att jag blev uppraggad på en båt, en spårvagn och en buss. Det känns faktiskt ganska bra, man är lite omtyckt iallafall!
Innan grillningen så orkade jag och Linnea inte riktigt med allt och alla utan drog oss lite utåt mot havet och såg solnedgången. Då satt vi vid kajen, dinglade med benen, såg de sista av solen och bara njöt av sällskapet och coca cola.

Love

Utsikten var helt underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0