Lil' Wayne - Prom Queen

Aaaah, jag kan inte sluta le, för det är 16 grader sol hos mig!!!!!!
Nästan så att jag blivit brun i ansiktet, fast bara nästan.

Det var riktigt trevligt igår, jag var ju ordningsvakt och jag slängde ut alla som inte var välkomna. Biffen som jag är så lyckades jag ju väldigt bra, haha. Sedan sa jag ju att jag skulle ta en massa foton och jag började bra. Tog ett på toa och jag ser som vanligt väldigt drogad och full ut vilket jag inte är, jag lovar. Men sedan så kom jag inte så mycker längre...

Idag har jag jobbat hela dagen, ute i solen, med att putsa fönster. Det är precis som med målning, en bra sysselsättning och mind-break. Nu ska jag bara putsa det sista och sedan få massa pengar. Ja, jag utnyttjar mina föräldrar genom att göra jobb hemma och tjäna pengar på det. Men hur fan ska jag annars klara av att köpa allting jag vill ha?

Ha det bra så länge, så hörs vi mina snyggingar.

Love från Biffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0