Matt Nathanson - Angel

Somnade härligt i solen idag i t-shirt mellan fyra och sex. Vaknade med ganska röda kinder och bländade ögon men det var absolut värt det.
En härlig dag i skolan och jag vet inte vad som är fel på mig längre. Jag har damp, stör allt och alla och kan inte sitta still. Förutom på gympan, jävla gympa... allt jag ville göra då var att sitta still i ett hörn och låta bli att skada mig. Men oh no.
Jag har ett stort körkortsteoriprov tills imorgon som jag borde plugga på men " I don't think so" jag är alldeles för seg i bollen för det. Plus att jag har två arbeten som måste göras färdigt. Och doktorn sa att jag måsta stressa mindre!
Nästa helg blir det Uppsala och det kommer bli riktigt jävla roligt eftersom jag kommer åka med personer som alltid får mig att skratta och må bra.
Imorgon är det bartender och jag kommer komma hem med både skavsår och skärsår, men vafan, det var förra torsdagen det var skärtorsdag (Haha?). Jag vet, jag är så otroligt tråkig.

It's the eyes that make you fall deeper for him. The more you look into them, the deeper you fall
Hans ögon får mig att smälta, jag är förälskad.

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta smält, det är inte okej! FATTARDUVA?!

2009-04-17 @ 01:03:18
Postat av: H

Ojoj, vem hetsar upp sig så?

2009-04-17 @ 07:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0