The Killers - Goodnight, travel well

Varje inlägg har på senaste börjat med SOL, GLÄDJE och LEENDEN!! Men det är så livet är just nu.
Hade en tv- och skvallerkväll med Lilla P igår, otroligt skönt att varva ner och se dåliga serier som "A double shot of Love with Ikki twins" eller "Wipeout - blondinerna "och "Playboy mansion".
Somnade gott där, fast var tvungen att gå upp tidigt för att måla klart. Så nu är jag klar och lite rikare, så jag lyxade till det med fika med favvo-tjejerna och nu börjar planerna inför sommarens resa till Barcelona!

Imorgon ska jag och mamma till Köpenhamn, shoppa hela dagen, sitta i solen vid Nyhavn och bara njuta av 15 grader sol! Det kommer bli underbart eftersom det bara kommer vara vi två, vi har lovat att vara snälla mot varandra och på bra humör. Men jag menar, kan man vara något annat än på bra humör om man är och shoppar i Köpenhamn?

Jag har också bestämt med Carro att åka till London i September, det kommer bli grymt. Och vi håller på och bestämmer två resor nu med familjen, Paris (igen) i maj och ett tropiskt land i december.
Vilket resår det kommer bli!!! Jag älskar allt och alla nu. Och by the way så är jag varken bortskämd eller en skrytmåns. Jag kommer betala ganska mycket själv plus att jag är jätteglad just nu så låt mig vara det.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0