Disney Anastacia - Once upon in December

Hemma från Uppsala. Det känns riktigt jävla bra men jag är allt lite konstig.
Egentligen kom jag hem klockan fem men jag har åkt runt på cykel med Riskornet och druckit onödigt mycket Coca Cola samt planerat vår cykel-tripp till Kalvsund.
Iallafall så åkte jag till Uppsala för att delta på SECO Årsmöte '09 och representera Fässbergsgymnasiet (med tre andra).  Det var en väldigt lyckad resa med en väldigt skön Roadtrip inkl. Max, roadkill, ninja och gud vet vad, sedan två otroligt intressanta, lärorika och roliga dagar, festmiddag med skönt folk och ett grymt coverband och tillsist en hemresa med musicquiz och skratt.
Jag sov Tors-Fre 4 timmar, fre-lör 2 timmar lör-sön 6 timmar. Och ändå var jag aldrig trött, jag var med på allt, aktiv som aldrig förr (eller jo, jag dog några gånger). Innan dess har jag under veckan sovit så dåligt och med oro i kroppen. Jag tror jag behöver en lång natts sömn och det ska jag unna mig själv nu.
Livet är annars väldigt bra och jag kan knappt vänta till.. ja det du! Det får du inte veta vad jag längtar efter.

En underbar bild från förra våren och Kalvsund


Kommentarer
Postat av: Anonym

längta efter A kanske.......??

2009-04-27 @ 00:45:34
Postat av: H

Haha nejnej, varmkorv!

2009-04-27 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0