Aqualung - Brighter than Sunshine

Jag fick en läskig känsla nu i duschen.
Jag lyssnade på en låt som jag lyssnade på hela förra vintern, jag tänkte på en person jag umgicks med förra gången det snöad och när jag drog undan draperiet kändes det som om det var snö jag skulle se utanför fönstret.
Det känns som om det är skola, vintern är påväg, allting är igång och jag är utmattad. Det är som om jag plötsligt kommer ihåg hur alltind känns. Alltså, ni vet, man tycker allting är jobbigt ett tag och sedan när allting väl är över så tänker man att det inte var så jobbigt trots allt. Så har jag kännt nu med skolan, vintern och det kommande året. Men nu plötsligt kändes det som om jag stod där, mitt i allt vimmel, och var helt slut. En ångest känsla blandad med lite längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0