Noice - Du lever bara en gång

Här sitter jag och ylar på Du lever bara en gång och känner mig jätteäcklig, men vem bryr sig? Inte jag iallafall.
Jag har kommit på att jag säger Tönt till folk väldigt ofta, allt för ofta. Är alla jag känner töntar och jag jättecool? Nejnej, jag är hundra gånger töntigare än alla andra ska jag säga er. Jag älskar att vara töntig som att plugga på en fredag, dansa bugg till Elvis, ta en tupplur med min Zebra eller hoppa runt till en hoppig glad låt och sjunga riktigt högt och falskt.
Nu ska jag sova.

"Byebye my lovers" - Phoebe Buffay

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är Fakirstil de <3

2009-08-10 @ 12:00:03
Postat av: Anna

haha, jaha, knasigt inlägg:P haha men kul

2009-08-11 @ 21:27:10
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: B

me too. töntar is the shit. we're the shit. simma nu i veckan? ja tack!

2009-08-16 @ 11:04:55
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0