Tim Hughes - God of Justice

Imorgon börjar skolan. Igen. Kul. Efter ett sommarlov, mitt sista sommarlov, så är det återigen dags för skolan.
Skratta eller gråta? Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till detta året men jag får väl bara försöka kämpa på som alltid trots att det tar emot.
Är helt hängig idag och har inte gjort mer än att sova, ligga i sängen och läsa, titta på tv, sitta vid datorn eller äta M&M's. Vad jag fortfarande gör uppe förstår jag inte ens själv.
Kom på att det ända jag gjort idag är att blåsa bubblor med syster min. Hon finns alltid där, för att pigga upp mig när jag är nere, dra mig ut ur sängen när jag är alldeles för lat eller klappa till mig när jag är alltför klantig.

Love







Kommentarer
Postat av: B

åh jag vill oxo!

Jag väljer gråta. Tror jag. Men nej, för det är nollning så då vill man ju ändå... AH I'M SO CONFUSED!

2009-08-16 @ 11:15:04
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0