Augustana - Sweet and low

Hahaha, förlåt, kan verkligen inte sluta skratta. Jag fick mitt första IG på ett prov igår, i rättskunskap. Så jag måste göra omprov för att ens klara kursen. Vad fan gick fel? Allting går ju bara utför just nu med skolan.
Sushi och fredagsmys med Carro var iallafall uppigande och sedan middag med familjen. "Serious talk" var pågång.
Efter det kom Michael som jag fick sminka och style till 50 cent/Eminem eftersom han skulle på maskerad, sjukt likt blev det. Sedan så ville inte jag bara sitta hemma och dö ensam så jag drog och träffad Daniel och några, chillkväll. 
Fick senare ett mycket trevligt fyllesamtal vid halv fyra från Victoria som lever loppan i England och gud vet vad hon gjorde i en taxi med bara killar.

Nu är det eftermiddag och jag har hjälpt pappa lite, ätit lite frukost och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo, det vet jag, men jag orkar bara inte. Franska prov som jag ska åtminstone få VG på. Annars blir jag riktigt jävla förbannad kan jag lova.

Ikväll blir det utgång med Börje, tagga till.

Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0