Buddy Holly - Peggy Sue

Snart ska jag gå och lägga mig. Krypa ner i sängen och vara riktigt utvilad för imorgon men först så måste jag göra klart allting. För imorgon är det FN-rollspel på skolan och jag är layoutare för vår tidning som vi ska göra onsdag och torsdag!
Är jättetaggad för jag får springa runt i skjorta, höga skor och kjol utan att sticka ut eller bli utskrattad. Alla kommer ju se ut så, så jag är väldigt nöjd. Plus att det kommer vara stressigt, jobbigtoch tja, bara riktigt roligt (tror och hoppas jag)
Har massa saker att pyssla med nu innan sängen såsom tidningen, artiklar, kamera, kläder och allt annat som ska med och göras innan.
Så det blir ett kort inlägg ikväll. Jag är glad och nu ska jag dansa vidare.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0