Coldplay - Life in Technicolor

Pappa kom hem, äntligen. Och han hade köpt en självlysnade, japansk t-shirt till mig som faktiskt är cool att sova i. När det är mörkt så lyser allt på tröjan, haha! Sedan hade han köpt en jättefin fickspegel som har något special skinn runt om. Tack pappa!
Har inte gjort psykologiläxan och jag är skit trött, jag har inte heller pluggat matte eller städat eller gjort något. Blä åt Hanna som bara sitter och dör.
Sedan måste jag få säga att det är sjukt, hur lika Emma och jag är när det kommer till vissa delar. Ska inte avslöja vad men vi läser ju varandras tankar, gör samma sak och vill samma sak, exakt samtidigt.
Identical Twins helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så är ni systrar och bär samma genetik

2009-02-26 @ 17:01:12
Postat av: H

haha du vet inte riktigt vad jag menar. Det handlar inte om genetik!

2009-02-26 @ 18:19:31
URL: http://hannay3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0