Dircy Sil - Baby Sil

Buhu. Är riktigt ledsen just nu. Vill ni veta varför? Klart ni vill era blodsugande människojävlar.
Jag hittar in min Pearl Harbor Dvd. Jag är fullständigt förstörd. Jag hittar fodralet, men skivan är inte där i. Säg mig hur jag ska kunna fortsätta leva efter det här? Utan den är jag ingenting, inget.
Nog om det, får fortsätta leta lite till senare.
Jag ska snart in till stan och klippa håret, efter ca 1½ år. Varför? Jo för att sista jag klippte mig så blev det kort och fult och nu äntligen har jag blondt lite längre hår, så jag vill verkligen inte förstöra mitt hår igen. Men jag måste och det vet jag så mamma gjorde en deal. Hon gav mig pengar så jag kunde klippa mig hos hennes frisör, men om jag ville kunde jag gå till någon som inte var så dyr och behålla pengarna som blev över så nu ska jag ut på hårfrisörsalong jakt.
Hoppas jag hittar någon som jag kan stanna hos ett tag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0