Joshua Radin - Sky

Ska snart iväg till staden för att shoppa en snabbis, sedan blir det gym, solarium och till sist dansen.
Ja, jag solar och nej, jag solar inte ofta. Men jag kände att jag var så otroligt blek och äcklig så några minuter kan inte göra någon skada tror jag.
Idag var en rolig och härlig dag. Fick på franska lektionen en sådan otrolig saknad efter Emma men speciellt Paris och jag är grymt avundsjuk på att hon har fått en ny lägenheten med mörkt trägolv, vita väggar och en glas balkong där de har utsikt över Paris hustak. Tänk och sitta där en varm dag med en kaffe på morgonen eller ett glas vin på kvällen.
Tur att jag snart ska åka dit, i mars bär det av.
Och igår sa mamma att vi ska åka dit i maj igen. Så i slutet av maj, när det är 30 grader och sol i Frankrike så ska jag åka dit och bara njuta av att sommaren snart ska börja (Paris är verkligen mitt andra hem eller nej, tredje eftersom Kalvsund min underbara sommarstuga, är mitt andra hem)
Jag har tagit en massa ego-bilder alldeles nyligen som jag tänkte dela med mig eftersom det är sol ute och jag är glad.
Fast jag hinner inte nu, kommer när jag är hemma igen.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0