Kanye West - Heartless

Skola imorgon.
Ännu en gång sitter jag på en söndag, efter ett underbart skönt och bra lov och bara lider. Vad jag än gör så är varje steg ett steg närmare morgon dagen. Varje sekund är ännu en sekund närmare stunden då min väckarklocka sätts på och jag måste stiga upp. Varje andetag är ett andetag mindre tills jag måste springa iväg till bussen.
Jag vet att jag borde sova, gå och lägga mig men jag orkar inte för då vet jag att när jag vaknar måste jag gå upp tidigt och göra det i minst fem dagar innan jag får sova ut igen, gå ut på nätterna eller bara slö titta på TV en hel dag utan att bry mig om något eller någon.
Sedan är det veckor fram tills jag får sova i 11 dagar i sträck och bara njuta av att jag kan göra vad som än faller mig in.
Tur att jag iallafall har Paris resan att se fram emot, för den är bara 14 skoldagar i från mig och mindre än tre hela veckor.

Jag längtar till mycket just nu, jag längtar till...
...tills det är helg igen.
...tills jag sitter på Landvetter påväg till Paris och Emma.
...tills jag får pengar och kan leva det livet jag vill leva i tre dagar
...tills det blir tillräckligt varmt för mig att ha bruna gladiator skor, ljusblåa slitna shorts, linne, kort skinnjacka och svarta solglasögon.
Det är mycket jag längtar till, men det är en bra bit kvar. Men som tur är så kommer jag överleva, för att varje steg jag tar så tar jag ett extra stort så jag kommer lite längre än vanligt.

Love

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vet precis vad du snackar om. Hatar den ångesten. Kommer inte ur den. Imorn ringer klockan. God natt.

2009-02-16 @ 07:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0