Orchestral Manoeuvres in the Dark - If you leave

Grattis på födelsedagen
Idag fyller min älskade syster år. 19. Hon har slutat skolan, tagit studenten, jobbat som städtant, tagit körkort och flyttat till Paris. Bott i 2 olika lägenheter och gått klart sina kurser och nu är hon servitris (fortfarande i Paris). Vad har jag gjort? Jobbat lite och nu har jag precis börjat plugga körkortsteori. Bara 2 års skillnad, men ändå så stora skillnader.

Varje dag saknar jag henne och våra tider. Våra långa samtal, våra skrattattacker, våra mysstunder till och med våra syskonbråk, vad finns det inte att sakna med henne?
Hon har alltid varit, är och kommer alltid vara min bästa vän, min ängel, min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0