The Hellacopters - Make it tonight

Det blev en seg timme på gymmet. Knökat med människor och lång väntan för att använda maskinerna. Men det finns alltid en och en annan snygging att spana in under tiden och gud vad jag är dålig på att dölja om jag tycker någon är snygg på stan, gymmet eller bussen. Stirrar ju stint på honom tills antingen han hoppar av utav skräck eller jag krockar med någon eller något.
Ett bra exempel på det är när jag var i London med familjen för några år sedan. Både Emma och jag hade spanat in en snygging med brunt hår och bruna ögon, riktigt hett. Iallfall så försvinner han och vi fortsätter gå mot vart vi nu skulle då Emma ropar till och säger att där är han och pekar åt höger. Jag tittar snabbt dit men ser honom inte. Och inte heller ser jag stolpen som jag går rakt in i. Emma ligger ner på marken och skrattar medan jag håller på att få en bula och killen tittar konstigt på mig, bra Hanna riktigt bra!

Köpte en snygg tröja från HM i lila. Har känt på senaste att jag måste skaffa lite färgglada och roliga kläder istället för samma gamla vanliga svarta, gråa eller svarta.
5 personer på dansen som var helt okej men jag längtade bara hem till duschen och mammas curry-kyckling paj som förrästen var underbar!

Nu måste jag fortsätta att jobba så puss på er små turteduvor och The Hellacopters är grymt bra. Heja Sarah!

Love

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, dom är bäst! :D Puss.

2009-02-03 @ 23:33:08
Postat av: Johansson

haha ska börja kalla dig stolpen från och med nu :D

Här sitter du och lägger in Hellacopters låtar men inte den bästa dem gjort :O

Fy skäms !

2009-02-08 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0