The Killers - Romeo and Juliet

And I'm back in the game.
Har inte haft tid för datorn så mycket men nu har jag en cirka 30 sekunder på mig innan jag måste iväg igen.
Lördagskvällen blev mycket mysig med melodifestivalen och senare en sjukt rolig utekväll med min Vicke, samt en massa annat folk och nykterkväll? Not.
Det blev också en söt väska från HM när vi var på stan, jag kunde inte mostå den.
Söndagen spenderades hemma framför Tv:n med filmen Fight Club som var sjukt konstig men minst lika bra. Absolut värd att se, det är en klassiker (tydligen).  Sedan kom Carro och vi hade mys picknick i tv rummet med kaffe, cola, semlor och M&M's och äntligen är hon på bättringsväg efter en massa olika sjukdomar, den lilla humlan.
Linnea dök upp senare och vi satt i timmar och försökte fixa en snygg header till PFK bloggen och efter en massa skrik och hat så fick vi till det (och en massa klantiga misstag som kunde sparat oss massa tid).
Det blev natt-Guitar Hero och en gigantisk pannkaksfrukost imorse då vi satt och sjöng, med full volym, på Uptown Girl. Grym låt att dansa runt och bli glad till.
Nu ska jag bege mig in i duschen och skölja av mig, är fruktansvärt ofräsch kan jag lova.
Och ikväll blir det Dixon sedan mysmiddag med lite människor.
Livet är precis som det ska vara. Ledigt och fritt.

Lyssna på låten, jag ber. I'm stuck.

A lovestruck Romeo, sings the streets a serenade
Laying everybody low with a love song that he made
Finds a streetlight, steps out of the shade
Says something like, "You and me, babe, how about it?"

Juliet says, "Hey, it's Romeo, you nearly gave me a heart attack"
He's underneath the window, she's singing
"Hey, la, my boyfriend's back
You shouldn't come around here, singing up people like that
Anyway, what you gonna do about it?"


Juliet, the dice was loaded from the start
And I bet, and you exploded in my heart
And I forget, I forget.. the movie song
When you gonna realize, it was just that the time was wrong, Juliet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ÄR en klassiker

2009-02-10 @ 01:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0