The Killers - Sweet talk

Jag vet att jag borde jobba men jag orkar bara inte.
Istället sitter jag och läser om pojken Alfie som ser ut som 8 men är 13 år och har blivit pappa med hans 14 åriga flickvän. Det är ju sjukt. När jag var 13 så lekte jag typ fortfarande med Barbie och spelade playstation. Okej, kanske inte! Men det lutade jävligt mycket mer åt Barbiehållet än åt sex och barn.
Stackar kille, han hade ingen aning om vad han gjorde eller ens hur ett barn blev till och så råkar det bara spåra ut och hans tjej blir gravid. Snacka om maximal otur.

Vaknade helt utmattad och absolut utan livslust men jag lyckades masa mig upp utan att dö. Det blev en lång frukost med toast och latte samt VIP på kanal 6. Faktiskt otroligt gott och härlig start på dagen.
Nu sitter jag på sista lektionen och det är bara tio minuter kvar sedan får jag gå hem. Så frågan är vad jag ska börja med?
Stryka, gymma, dansa, plugga, sova eller baka? Haha, vilka roliga måndagsplaner jag har. Men är man pank så är man och då gör man allt för pengar. Och är man tjock så är man och då gör man allt för att bli lite snyggare. Baka då? Jo, det är grymt kul och så slipper man tänka på vissa saker.
Sedan har man ju rättskunskapsprov imorgon som kan gå och hänga sig själv.
Förövrigt ska jag bara säga att Hanna kommer bli tjock, ett riktigt fetto.

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

ironiskt självgod

2009-02-16 @ 20:28:42
Postat av: H

Haaha

2009-02-16 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0