The Killers - World that we live in

Hemma från frisören och jag är mycket och väldigt nöjd. Salong Unik vid kungsportsplatsen blev det och jag ser helt annorlunda ut och jag har en FRISYR! Woho, det har jag inte haft på 1 år. 
Snart ska jag laga mat till familjen men först måste jag städa sedan fixa mig för ikväll blir det ännu en rolig kväll med mina skönheter. Så party frillan är iallafall fixad vilket känns otroligt skönt.
Hoppas ni kommer få en underbar tisdagskväll och njuter av att det är lov (iallafall för er som går i skolan fortfarande)

Ps. Har fortfarande inte hittat Pearl Harbor och jag är fortfarande lika förstörd innuti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va längesen jag såg pearl harbour! såg den fan på bio! shit. är den bra på rikigt eller var jag bara ung?

2009-02-11 @ 01:28:23
Postat av: H

Den är riktigt bra! Bästa filmen som någonsin gjorts (enligt mig)

2009-02-11 @ 12:56:36
Postat av: Anonym

värst vad jag svär när jag är full.. får se den igen då om den är så bra :)

2009-02-14 @ 01:28:56
Postat av: H

Haha gör du så, anonym. Vem är du?

2009-02-14 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0