The Kooks - See the sun

Olala. Jag är trött och det är jobbigt för jag vill inget hellre än att få sova. Men jag kan inte alla matte ännu så det är bara fortsätta kämpa på.
Idag var det ännu en utbildning, med samma killar som sist. Fortfarande like underhållande, trevliga och duktiga. Kan inte låta bli att imponeras av deras kreativitet och skönhet (på båda sätten).
Sedan visste jag att matteplugg väntade där hemma så jag åkte till stan först och köpte massa underkläder samt två sköna och snygga tröjor från dressman för 150 kr. Vilket fynd! Älskar herrkläder helt enkelt.

Så nu sitter jag och myser i en av dem medan jag dricker te och beklagar mig lite.
Jag har varit ganska pessimistisk på senaste tiden känner jag, får nog piggas upp lite snart! Till helgen. Woho, bara imorgon kvar sedan är det ledigt och jag ska bara njuta.

Önska mig lycka till imorgon på provet, ha en mysig kväll och en bra dag imorgon medan jag själv sliter håret av mig.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0