The Kooks - Shine On

Jäklar vad man känner sig risig.
Jag har nu suttit i en timme bara för att försöka lösa det där jävla skit spelet CSI Traning Camp på kanal5.se. Det går ut på att lösa mordfall, hitta ledtrådar och förhöra misstänkta. Det finns fem olika fall och jag har lyckats med ett, helt sjukt svårt är det faktiskt! Iallfall om man fastnat och inte kan gå vidare...vilket händer mig hela tiden.
Gå inte in där, man fastnar bara och blir sjukt frustrerad när man inte klarar det.

Imorse var det rättegång om en misshandel (inget grovt) men det var faktiskt väldigt intressant och underhållande. Offret påstod att han blivit slagen i ansiktet med ett knytnäveslag och fått en spark riktat mot ansiktet som missade medan de anklagade påstod att de hade träffats och skakat hand för att bli vänner och be om ursäkt för tidigare beteende.
Vem ska man tro på? Killen som sitter där, ensam och rädd med sina föräldrar och knappt känner de killarna som påståtts ha slagit honom, gått igenom förhör osv i ett halv år och har hållt sig till samma historia hela tiden eller de två killarna som kommer med nya saker hela tiden, ger halvdana förklaringar och säger att de inte orkade berätta allt för polisen då. Ha! Jag dör av skratt. Fast nej, nu ska jag inte vara allt för dömande, offret kanske var mytoman och bara ville tjäna pengar. Jag menar, är man 15 år så är ju det allt man tänker på. Att fälla andra och tjäna pengar!!!

Sedan blev det en snabbfika på nyöppnade Espressohouse innan jag var tvungen att åka hem och plugga matte, som kan gå och hänga sig. Jag förstår inte, jag vill inte förstå, jag orkar inte ens försöka förstå.
Så istället somnade jag, men nu sitter jag återigen här med matteboken. Dock så måste jag erkänna att CSI spelet var grymt mycket roligare än matten.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0