Elvis Presley - In the Ghetto

Det är en ganska skön vecka framför mig just nu.
Jag menar att jag är ledig just nu, imorgon med. Sedan är det ingen skola på tisdag pga. studiedag och då blir det mysfika med alla tjejerna inkl. Lilla P! På fredag är jag ledig för jag ska till Paris på eftermiddagen och slipper skolan både måndag och tisdag. Jag har framför mig en skit kul resa, eftersom min syster slutade sitt jobba bara för min skull. Annars hade hon jobbat när jag var där, så hon sa upp sig. Snacka om syskonkärlek!
Visst, jag har massa plugg och skit i skolan men jag kan klara alltihopa med högsta betyg om jag nu vill, vilket jag vill, så det är bara kämpa på. Har fått lite motivation igen vilket känns otroligt skönt efter att ha varit som en död fisk i 5 veckor.

Oh, är ni precis som jag, ett otroligt nördigt Harry Potter fan? Filmen Harry Potter och Halvblodsprinsen har premiär den 17 juli 2009. Jag har suttit och kollat på trailer, klipp, bakom kulisserna osv. med Harry Potter och gänget ett tag nu och jag kan knappt bärga mig tills filmen kommer ut. Jag kommer utan att tveka stå först i kön för att köpa premiär/vip biljetter. Jag har läst alla böcker, inte bara en gång på svenska och en gång på engelska utan ungefär 20 gånger vardera bok. Ja, jag är en sådan otrolig läslus.

Nu ska jag åka iväg. Vi får se hur kvällen ter sig.
Love

Kommentarer
Postat av: J

nörd som skolkar från skolan

2009-03-01 @ 14:06:39
Postat av: Tussis

Du menar näst längst fram i kön ;)

Bakom mig ! :D (L)

2009-03-08 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0