The Game - My life

Igår var det alla hjärtans dag och den spenderades med Richard som gav mig en ros.
Jag älskar rosor. Vi satt ute i solen, vid "floden"/"ån" vid Grönsakstorget och njöt.
Då kom ett fyllo fram och började berätta sin livshistoria, vilket faktiskt var sjukt intressant. Jag har alltid velat veta varför folk hamnar där, på gatan, utan pengar, utan mat med bara en flaska i ena handen och en trasig vante i den andra.
Det var sorligt att både se och höra hur en annan människa kan ha förstört någons liv. Usch.
Iallfall så blev det talang vid halv fyra. Ja, programmet Talang 2009 och jag satt två meter från Bert Karlsson och Charlotte Perrelli höhö!
Sugiga talanger med trevligt sällskap. Tog med mig min darling Vicke hem och gjorde världens godaste kladdkaka med vita chokladbitar i. Vi åt upp den till frukost, Orgasm!

Söndags sushi och en runda på stan med Carro. Hon shoppade loss och jag blev otroligt avundsjuk på att henne som hade råd till 2 par skor medan jag själv inte hade några pengar. Eller jo, jag hade råd med lite tröstshopping så det blev ett par snygga solglasögon och en band i håret. Mådde otroligt bra tills jag kom hem och föräldrarna var hemma. Bråk.
Men nu har jag i timmar suttit och slitit, sandrat och klippt sönder mina jeans.
Wannabe Sis' style.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var du värd :)(L)

2009-02-16 @ 17:11:40
Postat av: Anonym

Assez sympa cette photo, je vais l'imprimer et à chaque fois que tu te feras draguer je la montrerais au gars ... il prendra peur et fini les mecs qui te courent autour haha bisous tu me manques

2009-02-21 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0