Joshua Radin - You got growin up to do

Efter en faktiskt rolig dag i skolan med badminton som avslut så kom jag hem och bakade. Det blev mockarutor/kärleksmums som blev perfekta. Fast som vanligt så smakade jag bara lite innan mamma och pappa kom och glufsade i sig ett par tre stycken och jag mådde illa av all smet.
Sedan stupade jag ner i sängen för att bara varva ner lite. Satte på musik som alltid får mig att bli lugnare - En gitarr och en kille med lite hes röst. Det slutade med att jag somnade efter fem sekunder och sov i mer än tre timmar. Trodde, när jag vaknade, att det var torsdag och jag hade sovit förbi hela dagen, läskigt.

Åh, söta mamma. Hon kom precis in med ett par nya jeans till mig. Eller dem var egentligen till henne men tydligen var de för små så jag fick dem. Ett par Filippa K jeans, me like very much. Hon kunde ju faktiskt bara lämnat tillbaka dem, men jag fick dem.
Nu ska jag göra något annat eftersom jag aldrig kommer kunna somna ikväll. En kopp varmchoklad vore faktiskt gott. Borde också plugga men hjärnan vill inte så skit i det. Eller nej, Engelska läxa tills imorgon, måste plugga. Fan.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0