The Beatles - Let it be

Såg Across the Universe ikväll. Det är en film byggd, som Mamma Mia, på låtar fast nu på Beatles låtar. Den är också tusen gånger djupare och har en mening fast ändå så luddig, oklar. Handlar om flera olika människor på 60-talet samt Liverpool/New York, Svarta/Vita Hippies/Polisen, Vietnam/USA. Jag rekomenderar den verkligen
1. För han är så söt, huvudpersonen: http://se.youtube.com/watch?v=rfYJ6bSUf8c  
2. För det är grym musik, The Beatles liksom och grymt folk som spelar i filmen 
3. Man bara måste se den helt enkelt.

And when the broken hearted people
Living in the world agree,
There will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is
Still a chance that they will see
There will be an answer, let it be.

Party nu? Orkar man, vi får se vi får se. Jag ska iallafall publicera detta inlägg och sedan göra något vettigare som att supa skallen av mig, sova bort tiotals timmar eller äta godis tills jag spricker.

Kommentarer
Postat av: radhiyah

The Beatles ftw wiggah!

2009-01-24 @ 22:52:45
Postat av: Tussis

Haha sjunger alltid denna låten kareoke (L) !



Let it be, let it be, let it be, let it be.

Whispers words of visdom, let it be (L)

2009-01-29 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0