The All American Rejects - Change your mind

Haha onda planer smids just nu. Mellan mig och Petra. Jag ska inte avslöja allt för mycket men någon slags bojkottning håller på att ske. Det kommer bli riktigt grymt kan jag lova.
Idag så hade jag mitt prov - helt okej! Vi får se helt enkelt. Vad mer? Jo, Kajsa har tydligen många hemligheter som piggade upp dagen och gjorde att jag slapp tänka på domar, lagar, brott, tingsrätt, regeringsrätt osv.
Elevkåren har också bett mig om att försöka tänka ut vad jag vill vara nästa år. Vice ordförande? Sekreterare? Allt-i-Allo? JÄMO-ombud? PR-ansvarig? Kassörska? Föreningsansvarig?
Vad tycker ni? För jag har verkligen ingen anning, men någonting vill jag ju vara. Det kommer ju synas i framtiden, så det är inte bara kul utan också bra och nyttigt!
Såg ni mig i GP? Jag tyckte själv att jag såg mäktigt smart och intresserad ut när jag satt där och viftade med armarna och sa något otroligt intressant.
Nej nu ska jag se på 90210, handla och sedan middag med kusinen och hans flickvän. Tjiho!


Kommentarer
Postat av: YOPU KNOW WHO

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW HAR JAG FÅTT ETT INLÄGG TILL BARA MIG?? AMAGAAD, LOVEE YOOU BIATCH(l)

2009-01-16 @ 17:22:27
Postat av: Hanna

Hahahaha njut så länge det varar men glöm inte att det inte var ett helt inlägg, Yopu!!

2009-01-16 @ 18:08:38
Postat av: Sarah

Tjaaaa! Hur gör vi imorgon? Jennifer har inte svarat mig på FB, och jag har inga pengar på min mobil! Förresten, mitt nr: 0738-930530. Är det nån speciell film ni har tänkt på? :) PUSS!

2009-01-16 @ 22:14:46
URL: http://notanothercrappy.blogg.se/
Postat av: Johansson

Haha är det ett mobilnummer jag läser här på kommentarer? :D

Dags för Johansson att ha lite kul...

2009-01-19 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0