Erik Hassle - Hurtful

Livet är så jävla bra när man lever i en bubbla.

Jag har haft en mycket intressant och bra dag och jag kan säga såhär: Går du på Fässberg nästa år, speciellt om du går i trean? Då kommer du få ett jääävligt bra år kan jag lova!!! Jag längtar så otroligt mycket.
Jag kanske ska åka till Stockholm, jag kommer få 1000 kr presentkort att handla för och min studentfest på tisdag blir gratis. Gratis alkohol, gratis inträde, tja, det lönar sig att vara ordförande för elevkåren kan jag lova er! Fast det är också mycket slit och saker att stå i.

Imorgon har jag min sista redovisning innan sommarlovet verkligen sätter igång även om vi knappt haft eller har några lektioner denna vecka och det känns redan som lov.
Jag ska sälja en evighetspenna och jag hoppas det blir en riktigt succée eftersom den kommer avgöra om jag får VG eller MVG i slutbetyg och självklart hoppas vi på det sistnämnda.

Idag så tyckte jag att jag förtjänade lite shopping så jag lyxade till det ganska rejält och investerade, med Carro, i ett par sommar-partyskor och jag kan lova att jag kommer stapla hem med blåsor på fötterna många kvällar. Men det spelar ingen roll, för jag är så jävla kär.
Köpte också en nya mascara, en liten boll istället för den vanliga. Lite udda men väldigt bra!
Jag såg också fotbollsmatch, lekte flygplan på Mcdonalds och mådde riktigt bra idag.

Nu måste jag göra klart min affisch och sedan ställa mig framför spegeln och öva på talet jag ska ha.

LOVE

Mina nya skor!!!


Kommentarer
Postat av: B

Gillar att du leker flygplan ;)

2009-06-04 @ 19:01:48
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0