Frantics - Werewolf

Ahhhh!!!!! New Moon har kommit med sin första trailer och jag bara råsmälter. Jag längtar nästan till hösten då filmen kommer ut! Spana in hetingen Jacob som är så sjukt och otroligt snygg med kortklippt hår, gyllenbrun kropp och med heta magrutor.
Fuck vampires I want a werewolf.

Jag taggar till inför match efter en underbar dag vid sjön, glittrande vatten och en glittrande kropp för mig del. Det är långt ifrån lika sexigt som det låter men ändå! Jag, Kaj, Vajlet och Hanna badade flera gånger, vi hoppade till och med i och simmade runt ett tag. Vi lekte också I'm your Venus reklamen och Sjöjungfrun, så otroligt sexistiska är vi. Underbart, jag älskar sommaren.

Love

Kommentarer
Postat av: B

maah! Nana det blir fucking twiligtsommar ist för Harry Potter nu ;)

2009-06-03 @ 19:00:20
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0