M83 - We own the sky

Åh, vem orkar gå till skolan när det är 25 grader sol ute, alla treor är borta och jag har haft en dunderskön helg?
Inte jag iallafall. Så jag sitter nu här, färdigpackad och klar att bege mig ut till vattnet för ännu en dag med sol, bad, beach och tillsist fotboll.
Idag ska vi ha våran andra riktiga match inom korpen och vi kommer möta serieledarna. Vi kommer inte ha en chans men det är lugnt, det är så jävla kul ändå! Älska mitt lag!!!

I fredags blev det bara chill med några gubbar och änglar. Det är så skönt att kunna sitta ute på balkongen utan att frysa nu på kvällarna och bara mysa, snacka och skratta.
På lördagen blev det solning i trädgården med en sjukt bra bok innan jag åkte iväg till Kalvsund. Där hämtade pappa upp mig med båten så åkte vi runt, satte oss senare på en kaj och käkade en stor kulglass och njöt av eftermiddagssolen. Grill och sova var min lördagskväll.
Söndagen var ännu en underbar dag på Kalvsund, började med fotboll vid tio senare årets första dopp klockan tolv då jag var lagom svettig och sedan sol resten av dagen. Efter det åkte jag hem, blev utelåst, fick slå upp mitt fönster, hämta kläder och sedan springa iväg på träningsmatch mot Tekadmyr. Vi var klart mycket bättre men vi förlorade ändå, men what the hell? Det är super kul.
Haha oj, det lät fel. Jag menar att vi var klart mycket bättre än vår förra match då vi SÖG, men vi var inte bättre än motståndarlaget igår.

Nu måste jag springa. Ha de så kul i skolan, jobbet, hemma eller vad ni nu gör och njut av solen och värmen innan den försvinner igen.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0