Eminem - When I'm Gone

Idag blev jag någorlunda rikare.
För några veckor sedan kom Vicke på idéen att sälja gamalt och köpa nytt. Så idag hade vi hyrt ett bord på kommersen och sålde gamla kläder, skor, smycket, böcker och allt som bara tar plats i garderoben. Det var världens bästa idé eftersom jag är klart mycket rikare och det kommer komma in mer "para" imorgon då vi ska sälja ytterligare massa skit som ändå bara står och skräpar i hyllor, förråd och garage! Så verkligen, samla ihop ert skräp med en kompis, hyr ett bord som kostar 100 kr, ställ er en söndag och tjäna in hundralapparna. Det är grymt!!!

Jag har börjat lyssna på Eminem väldigt mycket. Vet inte varför jag började med det, men han är helt otroligt bra. Hans texter är bra, melodin, beat, röst. Jag gillar killen otroligt mycket!
Ska nog se 8 mile igen, jag kommer ihåg att jag tyckte filmen var bra.

Hejdå Sverige, vi kommer inte ha en chans i VM ändå så det är la lika bra å förlora nu. Jag suger på fotboll, jag vet, så när till och med jag förstår att Sverige spelar stört så är det illa. Ofta de inte spelar in matchen och kollar på den efteråt så de kan se hur jävla långsamma de är?

Igår träffade jag mina gamla sötingar, både Linnea och Alexander. Har saknat båda något så otroligt så det kändes riktigt bra. Har lovat mig själv att sluta vara så jävla lost och skärpa mig. Jag vill inte vara en svikare!

But what happens when karma, turns right around and bites you?
And everything you stand for, turns on you, despite you?


Kommentarer
Postat av: emma

fick du sålt något av mina saker?? got some money?

2009-06-08 @ 13:22:11
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0