Pet Shop Boys - Go west

Igår tog mina älskade treor studenten! (Ja, de är mina älskade) Jag kommer sakna dem som fan och önskar dem alla lycka till i sina liv!!!!
De hade faktiskt riktigt tur med vädret eftersom det var sol på dagen, dock regn på kvällen men då var ju alla ändå inne i sjöng, shakade på sina små rumpor och vevade.
Jag själv sprang runt sedan åtta på morgonen i mina skyhöga skor, med platå, tills natten då det bar hemmåt. Dock blev det ingen jättesen kväll för mig men tackar trädgårn för att jag fick vara där, dansa, fira och bara vara så jävla glad.
Gratis inträde, gratis dricka och gratis taxi. Älska liver som ordförande!!!
Höll även tal för alla studenter som enligt de andra, randoms, var jättebra och lyckat.

Sedan måste jag säga till mina UNDERBARA tjejer i min klass att jag älskar er alla!! Det hade inte varit desamma utan er och vi har ett helt år kvar att bara fira, festa och njuta.

Nu är jag halvtdöd, tydligen drack jag mer än jag kom ihåg, ska dock masa mig ner till pizzerian nu.

FÖR NU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0