Spice Girls - Goodbye

Sitter nu och filar på ett mycket roligt (not) arbete om Stolthet och Fördom. Jag måste säga att jag faktiskt gillade filmen grymt mycket. Ser den gärna igen. Boken var faktiskt också bra och även om den är lång så händer det saker hela tiden, med olika tvister och ett bra slut.
Men uppgiften till denna braiga filmen är så tråkigt att jag gäspar.

Fredag. Vad tror ni händer då? Jo, Sushi som vanligt. Glädjerus och lycka. Fast först ska jag ha min första körkortsteorilektion. Undrar hur det kommer gå, känner mig inte direkt taggad eftersom jag inte kan åka bil med alla snö ute. Eller jo, klart jag kan men om jag inte ens kan köra när det är torrt, hur ska det då gå i snön?

Måste skriva klart nu
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0