Aqua - Dr.Jones

Nemen! Är jag seg eller? Det är ju första mars idag och det betyder att det bara är en månad kvar tills första april.
Okej, jag har fruktansvärt tråkigt och jag är så mätt att jag kommer spricka inom en snar framtid. Har ätit sjukt mycket mat idag, mammas kyckling, semla, tårta, chokladägg, nudlar, sallad, mackor, o'boy, rulltårta och massa annat. Tjockisen som jag kommer blir. Eller jag ska försöka fylla ut mina tjockis jeans iallafall.

Igår var en riktigt härlig kväll, med perfekt dricka, perfekt folk och framför allt: Perfekt musik. Det blev typ karoke hela kvällen blandat med ganska många shotar, dans och skratt.
Jag hade bara mobilen så det blev inte direkt några vackra bilder men vi hade galet roligt
Linda och Karin - girly night med Aqua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0