Black Eyed Peas ft Jack Johnson - Gone Going

Livet är helt fckn fabulous.
25 grader och sol. Jag kom dock nyligen till Paris eftersom vi bilade ner hit. Först stannade vi till i Belgien där min syster sitter helt random utanför en kyrka och väntar på oss. Klockren överraskning och en jättemysig kväll i min gamla stad där jag växte upp, 0-4 år.
Nu är jag iallafall äntligen i min andra hemstad och ska snart slänga på mig partykläningen och bege mig ut i varma, underbara Paris för en underbar kväll! En massa bilder lovas, det ska jag se till.
 
Love

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

Åh vad mysigt! Hoppas på en väldans massa bilder! :)

2009-05-24 @ 17:10:49
URL: http://bitterbutsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0