Augustana - Twenty Years

Åå, så går vi mot kallare väder igen. Hoppas det inte blir något långvarigt för jag längtar redan efte 20 grader sol men men, får väl bara kämpa på.
Min långhelg har varit alldeles underbar och jag kände mig riktigt utvilad imorse, fast jag försov mig så jag tog lång-morgon med stor frukost, lite läsning och det blev till och med cykeln till skolan. Alltid kul att cykla till skolan, mindre kul hem eftersom det bara är uppförsbackar då.
Iallafall så slutade jag extra tidigt idag och begav mig till stan för lite shopping. Måste pigga upp min garderob nu efter en svart vinter så det blev ett kroallfärgat linne/klänning med djup urrigning på ryggen. Kommer passa riktigt bra en dag i sommar, först till ett par slitna jeans shorts och bikini och på kvällen till ett par högklackade gladiatorskor. 
Sen så åkte jag till gymmet och biffa till mig lite mer, Beach 14 - Here I come.
Sedan blev jag hungrig, åkte hem och bakade cpiga kladdkakemuffins. Nu ska jag spela lite Guitar Hero tror jag, expert!!

I lördags blev det en spontan kväll, först med grill och lek hos Vicke och sedan så åkte jag med Carro på chillfest med lite Fässbergsfolk. Hade det riktigt roligt med Guitar Hero, Nickelodeon och sleepover. Helt spontant!
Söndagen var det dags för bakispommes och sedan sushi med Sarah. Jag klagar inte. 
 
Love

En bild från Kalvsund, ser så vårigt ut!

Kommentarer
Postat av: linus

är det bara jag som inte kopplar meningen med att dra och gymma, och sen åka hem och dra en kladdkaka? :p

2009-05-07 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0