Hoobastank - The Reason

Känner mig faktiskt riktigt arg just nu. Det är en sur känsla. Ilska.
Hur ska man förklara ilska egentligen? Det är som om jag innerst inne kokar lite. Som om jag bara vill bita ihop och göra en ful grimas. Som om jag vill få skrika lite. Som om jag blivit slagen och måste slå tillbaka.
Ja, så känner jag. Känner du igen känslan?
Varför är jag så ilsken av mig då? Det tänker jag inte säga men jag kan säga en sak och det är att jag blir så jävla arg på folk som beter sig som idioter!
1. Snälla, sluta vara så sjukt bitska och kaxiga hela tiden. Det är varken coolt eller trevligt mot någon.  
2. Kan man inte bara vara mogen i en diskussion eller om man har problem med någon? Måste man bete sig som fem och vara barnslig som fan? Tydligen.
3. Det som kommer ut kan ibland såra mer än man tror. Tänk efter lite innan ni slänger ut er en dum kommentar.

Usch, har typ ont i magen. Antar att jag måste lugna ner mig lite nu.

Love


Kommentarer
Postat av: emma

honey i love you

2009-05-28 @ 01:24:41
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0