Yellowcard - Way Away

Så, nu är jag hemma i Sverige. Eller jag har egentligen varit hemma i 13½ timme men jag har inte haft tid för något bloggande.
Livet i Paris var återigen helt jävla underbart! Jag shoppade, festade, strosade runt i mysiga kvarter och åt ca 2 ton mat. Helt otroligt hur gott det kan vara med mat, speciellt mat i Frankrike.
Kom iallafall hem ganska mycket fattigare men med en massa roliga påsar fyllde med: Fransväska, solglasögon, kofta, armband och underkläder. Sedan fick jag en väska fylld med Emmas kläder så jag fick hem tre ursnygga klänningar, 3 kjolar och lite sköna tröjor samt en massa smycken! Jag lyckades också få med mig hem en massa godis!
Jag är riktigt nöjd.
Så kom jag iallafall hem klockan halv tio imorse och somnade gott i min egna säng tills klockan blev två. Då begav jag mig ut med pappa för att hitta fotbollsskor och shorts vilket jag gjorde.
Efter det fick jag rusa iväg till min fotbollsmatch. Vi förlorade ganska stort men jag hade otroligt och stört kul med tjejerna och längtar som fan tills Fredag - träning och Måndag - match.
Dock stukade jag foten som nu är svullen och jag får halta mig fram, mindre lyckat.
I bilen har jag hunnit läsa Da Vinci Koden av Dan Brown och den var helt otroligt bra. Läs den, vare sig du gillar att läsa eller inte. Sjukt intressant och du lär dig så otroligt mycket från boken.

Nu ska jag sova!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0