Dolly Parton - 9 to 5

Herregud, igår var det en galen, galen dag. Efter bara några få timmars sömn, även den senaste veckan, var det otroligt jobbigt att gå upp. Speciellt eftersom jag hade muntliga svenska nationella B som jag inte ens övat på eller gjort klart. Panik! Sedan skulle ju det vara mysdag som jag hade huvudansvaret för. Jag dog lite. Men jag lyckades ta mig till skolan tillslut, med alla kassar, stressa över muntliga, göra det, må sjukt dåligt, låtsas må bra när jag bjöd på bullar och godis till alla elever. Sedan skolkade jag. Ja, jag kände att jag inte orkade Samhäll. Men filosofin gick jag på och fick lite hopp om ett VG i slutbetyg. Jag gick även på Engelska C Canbridge Certificate lektionen, och den var faktiskt rolig.
Sen började det roliga med Laserdome och en omgång där. Det var som ett helt arbetspass, var så svettig. Förlorade ganska rejält med minus poäng för min del haha! Sedan var det middag - glamourösa Mcdonalds. Förfest hos mig med tjejerna, och tillslut utgång trädgårn. Puh, kön var 1½ timme lång men vi fick gå före (var bara TVUNGEN att säga det). Där spenderade jag nattens timmar och kom hem vid fem tiden med K. Ramlade ihop i sängen och somnade på två röda.
Idag - inge vidare har jag mått. Träffade K's mamma för första gången, haha vilket intryck jag måste gjort med gårdagens smink och party hår samt lukten av alkohol, rök och utgång i allmänhet.
Imorgon - Julbak med familjen och K, love it. Love my life.

love

Kommentarer
Postat av: sis

julbak? no kidding! sjv kommer jag sitta på donken och vräka i mig nuggets i massor och lyssna på sexy bitch, glad advent till mig!

2009-11-29 @ 17:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0